Հորինուկ

Չարաճճի դասարանցին հորինուկ

Լինում էր չէր լինում մի աղջիկ էր լինում և նա շատ չարաճճի էր։  Նա գալիս էր դպրոց և ասում էր․

— Իմ ուզելովա ես դաս չեմ անելու

Եվ  միշտ այդպես էր։ Դասատուն ջղայնանում էր և դասարանից հանում։  Բայց մի օր նա ասում է ինաձ զզվցրեց և նա սկսեց խփել դասարանցիներին նրան տարան տնորենի մոտ։ Նա եկավ տուն մայրիկը նրա վրա ջղայնացավ, իսկ նա ասաց․

—ես ինչ ուզում եմ դա էլ անում եմ այս իմ կիանքն է։

Դրա պատճառով նա սաղ օրը անցկացրեց անկյունում և նա մտածեց-մտածեց և ասաց․

—եթե իմ հետ այսպես են վարվում աս ավելի չարաճճի կդառնամ։

Եվ միուս օրը նա մտնում է դասարան և սկսում սաղին խփել և նրան էլի տանում են տնորենի մոտ։ Նա տխուր քայլելիս է լինում բակով և տեսնում է մրջյունին և մրջյունը ասաց․

—  Ինչի՞ ես տխուր

— Ես չեմ կարող ընկերներ ունենալ

Լացելով ասաց աղջիկը․

—Ես քեզ կոգնեմ մի խփի և բարի եղիր սաղի հետ։

Եվ աղջիկը ունեցավ լիքը ընկերներ և էլ չարաճճի չէր։

 

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով